بحث خرید ژاکت توسط تیم مطالعات Outdoor در اواخر پاییز 2017 آغاز شد.
پس از بیش از دو سال از مطرح شدن این موضوع در جلسات کارکنان، هنوز تصمیمی نگرفتیم.
در نوامبر 2019، پس از بحث در مورد اینکه چرا برخی از کاپشن چرم مناسب هستند و برخی دیگر مناسب نیستند، پذیرفتیم که در بن بست قرار داریم.
ما فقط یک ژاکت صدفی جدید براق نمیخواستیم. ما آرزوی خرید یک لباس کاربردی را داشتیم که بتوان آن را به چند معنا از کلمه پایدار در نظر گرفت.
ما میخواستیم از بحثهایمان پیرامون ارزشها و مفروضات خود در مورد خرید کالاهای مادی مانند کاپشن پشم شیشه به عنوان داده استفاده کنیم. این دادهها و نحوه تفسیر آنها به راحتی توسط خودمان و دیگران مورد بررسی قرار میگیرد.
از این گذشته، برای هر مصرف کننده ای در حوزه عمومی باید این امکان وجود داشته باشد که انتخاب های کاملاً آگاهانه و اخلاقی در مورد نحوه خرج کردن پول خود داشته باشد.
کاپشن بچه گانه یکی از پوشاک بسیار پر کاربرد در فصل زمستان است.
اما یافته های استخراج شده از این بحث ها به خودی خود یک هدف نیستند. مضامین نسبتاً کلیدی ما را قادر میسازد تا وارد بحثهای روشنتر و متمرکزتری شویم که مستقیماً به خرید مواد از همه نوع که ما بهعنوان فرد و سازمان انجام میدهیم اطلاع رسانی میکند.
تصمیم بر این شد که از یک طرح تحقیق پرس و جو از پزشک استفاده شود.
منتر و همکاران توضیح میدهند که چگونه یک پرس و جو از پزشک (PI) در چارچوب پزشک انجام میشود و به مربیان اجازه میدهد تا با بررسی تمرین در مؤسسات خود، عامل یادگیری خود شوند.
در این بین در مورد کاپشن چرم مارال هم تحقیقاتی انجام شد که درباره آن هم بحث می کنیم.
توصیف کوکران اسمیت و لیتل از “مطالعه سیستماتیک و هدفمند” از عملکرد خود، به اصل اصلی پروژه ما تبدیل خواهد شد.
در حالی که پرسش از پزشک معمولاً با معلمانی که در مدارس کار می کنند مرتبط است، هال (Sage, n.d) توضیح می دهد که این روش «درباره پزشک است، خواه آنها یک متخصص باشند. معلم، یک وکیل، یک پزشک یا یک مددکار اجتماعی، به شیوهای کنجکاو و در عین حال بسیار سیستماتیک به کار خود فکر میکنند».
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.